Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://schorsadm.cg.gov.ua/old
back

17 листопада 2014



Електронна звітність. Як почати здавати?

Сьогодні підприємцю або бухгалтеру вже не обов’язково для здачі звітності їхати в контролюючі органи та довго стояти в чергах. Можна здавати звіти, не відходячи від комп’ютера, по електронній пошті. Це значно заощаджує час і сили. Тим більше що і Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачає оправку звітів в контролюючі органи в електронному вигляді. Що ж потрібно для того, щоб приєднатися до числа тих, хто здає звіти, не виходячи з будинку або офісу?

По-перше отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) або електронні ключі – це електронний варіант підпису директора, бухгалтера, а також мокрої печатки для документів. Отримати ключі можна безкоштовно в податковій за місцем реєстрації або у акредитованих центрах сертифікації ключів ( м. Чернігів вул. Кірпоноса,28 І пов. кім.141)

Для отримання ЕЦП необхідно заповнити відповідну заяву, договір і надати комплект необхідних документів. Також при собі вам потрібно мати електронні носії (флешка або CD), на які будуть записані ключі. Якщо ви ФОП і працюєте без печатки, то вам потрібен один електронний підпис. Якщо ви юридична особа, то отримувати ЕЦП потрібно в трьох примірниках: для директора, бухгалтера і для мокрої печатки підприємства.

По-друге : Електронні звіти формуються в бухгалтерських програмах.

На даний час використовується програма Податкова звітність (OPZ), яку можна отримати у податковій або на сайті www.opz.org.ua Відправити звіти можна за допомогою програми «Захист податкової звітності або використовуючи електронний сервіс www.zvit.ifin.ua

По-третє потрібно обов’язково укласти договір з контролюючим органом, в який ви відправляєте звіт. Таким чином, ви інформуєте орган про свій намір подавати звіти в електронному вигляді. У податкову потрібно відправити «Договір про визнання електронних документів». Зробити це можна електронкою або за місцем реєстрації на паперовому носії.

Після того як електронний цифровий підпис отримано, договір з контролюючим органом підписано, можна формувати і відправляти звіти в електронному вигляді. Необхідний звіт потрібно заповнити в програмі, далі накласти електронний цифровий підпис і відправити через Інтернет в потрібний орган.

Після відправки вам прийде квитанція 1 про те, що звіт отриманий. Через деякий час (можливо декілька днів) повинна прийти квитанція 2 про те, що звіт прийнятий і заповнений правильно. Якщо у звіті є якісь помилки, вони вказуються у квитанції. Їх потрібно виправити та надіслати звіт повторно. Телефон для довідок Щорського відділення Корюківської ОДПІ 2-16-77.

Олександр Кривенко, старший державний інспектор сектору ІТ та обліку платників

Про зміни в порядку реєстрації РРО

Щорське відділення Корюківської ОДПІ повідомляє, що з набрання чинності нової редакції «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій та за товари (послуги)», затвердженого наказом Міндоходів і зборів України від 28.08.2013 р. № 417 згідно додатку 3 встановлені бланки, щодо реєстрації книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.

Вказані бланки можна придбати у редакції районної газети «Промінь». Більш детальну інформацію можна отримати у Щорському відділенні Корюківської ОДПІ м. Щорс, вул.Леніна,91 або за тел. 2-16-77.