13 жовтня 2017
Дні прийому громадян |
вівторок з 8.00 до 13.00 п’ятниця з 8.00 до 13.00 |
---|---|
Місце подання документів та отримання результату послуги |
вул. Банкова, 9, кабінет начальника архівного відділу Режим роботи: понеділок - п’ятниця з 8.00 до 17.00 перерва з 13.00 до 14.00 |
Перелік необхідних документів |
анкета замовника (форма); документ, що посвідчує особу |
Оплата |
безоплатно |
Термін виконання звернення |
не перевищує одного місяця від дня надходження порядок розгляду звернень окремих категорій громадян (інвалідів ВВВ, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» тощо) здійснюється відповідно до законодавства виконання запитів органів державної влади, органів місцевого самоврядування, депутатських звернень здійснюється у строки, встановлені законодавством або зазначені у запиті пересилання непрофільних запитів за належністю, а також інформування про це заявника здійснюється протягом 15 днів з часу реєстрації запиту |
Порядок розгляду |
здійснюється начальником архівного відділу |
Результати послуги |
Архівна копія (витяг) Архівна довідка Лист-відмова |
Причини відмови |
Відсутність інформації |
Згідно з ст. 35 Закону України „Про Національний архівний фонд та архівні установи” надання архівних довідок, необхідних для забезпечення соціального захисту громадян, здійснюється безоплатно.
Шановні відвідувачі!
В зв’язку з набранням чинності 17 травня 2017 року Указу Президента України №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року», яким введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», листування з архівним відділом райдержадміністрації буде здійснюватися ТІЛЬКИ через офіційну адресу електронної пошти ([email protected]).
Листування з адресами доменів yandex.ru, yandex.ua, mail.ru, mail.ua не можливе!
*****************************
Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи з кадрових питань (особового складу) відділу агропромислового розвитку Сновської райдержадміністрації за 1962-2018 роки в кількості 159 справ.
*****************************
Упродовж 2019 року до архівного відділу надійшло 513 запитів (з них 5 – тематичні), 483 (з яких 5 тематичних) з позитивним результатом.
Серед звернень, які надійшли до архівного відділу переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, встановлення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, передачу земельних ділянок громадянам у приватну власність.
*****************************
Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи з кадрових питань (особового складу) Тихоновицької, Петрівської, Рогізківської, Кучинівської, Сновської, Тур»янської, Гірської, Софіївської сільських рад.
*****************************
За 9 місяців 2019 року архівним відділом виконано 423 запити, що надійшли від громадян, (з них 3 – тематичні), 403 (в т.ч.3- тематичні) з яких з позитивним результатом.
*****************************
За перше півріччя 2019 року до архівного відділу надійшло 293 запити (з них 3 – тематичні), 283 (в т.ч.3- тематичні) з яких з позитивним результатом. Серед звернень, що надійшли до архівного відділу переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, передачу земельних ділянок громадянам у приватну власність.
*****************************
Упродовж 3 місяців 2019 року до архівного відділу надійшло 193 запити (з них 3 – тематичні), 187 (в т.ч.3- тематичні) з яких з позитивним результатом.
*****************************
Станом на 24 вересня 2018 року до архівного відділу надійшло 352 запити, з них 12- тематичних, 340 з яких з позитивним результатом. Серед звернень, що надійшли до архівного відділу, переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань підтвердження стажу роботи в господарствах, установах району.
*****************************
Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи ліквідованих сільськогосподарських підприємств, що діяли на території району і документи яких дотепер знаходились на зберіганні в сільських радах району.
*****************************
Протягом 1 півріччя 2018 року до архівного відділу районної державної адміністрації надійшло 238 запитів, з них: 17 письмових, 221 - на особистому прийомі. З позитивним результатом надано відповідь на 228 запитів.
Станом на 20 березня 2018 року до архівного відділу надійшло 117 запитів, з них 4 – тематичні. 114 з яких з позитивним результатом.
*****************************
Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи ліквідованих установ, підприємств району: управління держпродспоживслужби у Щорському районі, відкритого акціонерного товариства «Щорське виробниче підприємство «ЗЦМ».
*****************************
За 2017 рік до архівного відділу надійшло 208 звернень, з них 7 – тематичні (запити від іноземців не надходили). З позитивним результатом - 193. Крім того, надійшло 4 (чотири) запити щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах.
Серед звернень, що надійшли до архівного відділу, переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, про надання земельних ділянок у приватну власність.
З питань соціально-правового характеру архів здійснює особистий прийом громадян у встановлені і доведені до відома населення дні та години. Графік прийому громадян дотримується. Особистий прийом громадян відбувається у робочій кімнаті начальника архівного відділу.
Всі звернення, які надходять до відділу, виконуються вчасно. Непрофільні запити, що надійшли, одразу ж надсилаються за належністю.
Порядок розгляду звернень окремих категорій громадян (колишніх політичних в’язнів і репресованих, інвалідів ВВВ, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» тощо) здійснюється відповідно до законодавства.
Ще громадяни можуть звернутися до архівного відділу за телефоном. Громадянам, які звернулись, надається вичерпна відповідь. Нарікань зафіксовано не було.
*****************************
Доводимо до відома! До трудового архіву при міській раді надійшли на зберігання документи таких ліквідованих на території району піприємств: Благодійна організація «Лікарняна каса Щорського району», ДЗ «Лінійна лікарня станції Щорс Південно-Західної залізниці»
*****************************
Упродовж січня-вересня 2017 року до архівного відділу надійшло 167 запитів, з них 5 – тематичні. З позитивним результатом надано відповідь на 162 запити, з негативним та про відсутність документів – 5.
******************************
Станом на 1 серпня 2017 року до архівного відділу надійшло 125 запитів соціально-правового характеру та 5 тематичних запитів, з них:
про виділення земельних ділянок під забудову – 4
про реорганізацію, перейменування установ, підприємств – 3
про обрання депутатами районних рад – 1
про підтвердження трудового стажу для пільгових пенсій – 2
про підтвердження стажу роботи – 45
про перейменування вулиць – 5
про реорганізацію сільськогосподарських підприємств – 3
З 130 запитів, що надійшли до архівного відділу (в т.ч. 5 тематичних) – 124 з позитивним результатом; 2 переадресовані іншим установам.
******************************
Упродовж січня-листопада 2016 року до архівного відділу надійшло 221 звернення, з них 11 – тематичні (запити від іноземців не надходили). Всі звернення, які надходять до відділу, виконуються вчасно. Порушень термінів виконання не було. Непрофільні запити, що надійшли, одразу ж надсилаються (передаються) за належністю.
Надійшло запитів 210 + 11 тем.
Розглянуто звернень, з них:
- для підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах) – 4;
- про заробітну плату -
Направлено за призначенням – 4;
З них з позитивним результатом – 189 + 11 темат.;
Знаходяться на виконанні -
******************************
На сьогодні (12.09.2016) до архівного відділу надійшло 166 запитів ( з них 9 – тематичні), 158 з яких з позитивним результатом.
******************************
Станом на 01 липня 2016 року до архівного відділу надійшло 131 запит (з них 9 – тематичних), 123 ( в т.ч. 9 тематичні) з яких з позитивним результатом.
Серед звернень, що надійшли до архівного відділу переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, передачу земельних ділянок громадянам у приватну власність.
******************************
Протягом січня – лютого 2016 року до архівного відділу надійшло 65 запитів Всі звернення, які надійшли, виконано.
******************************
Упродовж січня – листопада 2015 року до архівного відділу надійшло 205 звернень, з них 5 – тематичні (запити від іноземців не надходили). Всі звернення, які надходять до відділу, виконуються вчасно. Порушень термінів виконання не було. Непрофільні запити, що надійшли, одразу ж надсилаються (передаються) за належністю.
Надійшло запитів - 200+5 тем.
Розглянуто звернень,
- для підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах - 5
- про заробітну плату - 1
Направлено за призначенням - 4
З них з позитивним результатом – 185+5 темат.
Знаходяться на виконанні -
Тематичні запити:
надійшло - 5
виконано - 5
*******************************
Станом на 1 липня 2015 року до архівного відділу надійшло 129 запитів соціально-правового характеру та 2 тематичних запити, з них:
про виділення земельних ділянок під забудову – 2
про реорганізацію, перейменування установ, підприємств – 5
про обрання депутатами районних рад – 2
про підтвердження трудового стажу для пільгових пенсій – 3
про підтвердження стажу роботи – 92
про розмір заробітної плати – 1
про перейменування вулиць – 5
про нагородження медалями – 0
про реорганізацію сільськогосподарських підприємств – 3
З 131 звернення, що надійшли до архівного відділу (в т.ч. 2 тематичних) – (94 %) з позитивним результатом.
*******************************
Упродовж І кварталу 2015 року до архівного відділу надійшло 84 запити від громадян. Всі звернення виконано.
У 2009 році начальником архівного відділу виконано 837 запитів за зверненнями громадян, з них 30 – тематичних.
Протягом 2010 року до архівного відділу надійшло 246 запитів (з них 11 – тематичні), 233 (в т.ч. 11 тематичні) з яких з позитивним результатом.
У 2011 році надійшло 266 звернень, з них 10 – тематичні, 251 з яких з позитивним результатом.
Упродовж 2012 року до архівного відділу надійшло 170 звернень, з них 10 – тематичні. Тематика звернень:
- виділення земельних ділянок під будівництво – 18;
- про реорганізацію, перейменування господарств району – 4;
- заробітна плата – 5;
- невироблення мінімуму вихододнів, дані про прийом та звільнення з роботи, про обрання депутатом районної ради тощо – 109 (з них 4- для підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах);
- інші звернення –34.
Кількість відповідей на звернення:
- позитивних 157 (з них 10 - тематичні);
- непрофільних – 6 – надіслані для виконання міській та сільським радам, бо саме там зберігаються документи, що дають можливість виконати звернення;
- відсутність даних у документах – 7.
Про звернення громадян станом на 1 жовтня 2014 року
Про роботу із зверненнями громадян у 2013 році