13 жовтня 2017

 

 

Дні прийому громадян

вівторок з 8.00 до 13.00

п’ятниця з 8.00 до 13.00

Місце подання документів та отримання результату послуги

вул. Банкова, 9, кабінет начальника архівного відділу

Режим роботи: понеділок - п’ятниця з 8.00 до 17.00

перерва з 13.00 до 14.00

Перелік необхідних документів

анкета замовника (форма);

документ, що посвідчує особу

Оплата

безоплатно

Термін виконання звернення

не перевищує одного місяця від дня надходження

порядок розгляду звернень окремих категорій громадян (інвалідів ВВВ, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» тощо) здійснюється відповідно до законодавства

виконання запитів органів державної влади, органів місцевого самоврядування, депутатських звернень здійснюється у строки, встановлені законодавством або зазначені у запиті

пересилання непрофільних запитів за належністю, а також інформування про це заявника здійснюється протягом 15 днів з часу реєстрації запиту

Порядок розгляду

здійснюється начальником архівного відділу

Результати послуги

Архівна копія (витяг)

Архівна довідка

Лист-відмова

Причини відмови

Відсутність інформації

 

 

Згідно з ст. 35 Закону України „Про Національний архівний фонд та архівні установи” надання архівних довідок, необхідних для забезпечення соціального захисту громадян, здійснюється безоплатно.
 

Шановні відвідувачі!

 

В зв’язку з набранням чинності 17 травня 2017 року Указу Президента України №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року», яким введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», листування з архівним відділом райдержадміністрації буде здійснюватися ТІЛЬКИ через офіційну адресу електронної пошти ([email protected]).

Листування з адресами доменів yandex.ru, yandex.ua, mail.ru, mail.ua не можливе!

 

*****************************

Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи з кадрових питань (особового складу) відділу агропромислового розвитку Сновської райдержадміністрації за 1962-2018 роки в кількості 159 справ.

*****************************

Упродовж  2019 року до архівного відділу надійшло 513 запитів (з них 5 – тематичні),  483 (з яких 5 тематичних) з позитивним результатом.

Серед звернень, які надійшли до архівного відділу переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, встановлення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, передачу земельних ділянок громадянам у приватну власність.

*****************************

Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи з кадрових питань (особового складу) Тихоновицької, Петрівської, Рогізківської, Кучинівської, Сновської, Тур»янської, Гірської, Софіївської сільських рад.

*****************************

 За 9 місяців 2019 року архівним відділом виконано 423 запити, що надійшли від громадян, (з них 3 – тематичні),   403 (в т.ч.3- тематичні) з яких з позитивним результатом.

*****************************

За перше півріччя 2019 року до архівного відділу надійшло 293 запити (з них 3 – тематичні),   283 (в т.ч.3- тематичні)  з яких з позитивним результатом. Серед звернень, що надійшли до архівного відділу переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, передачу земельних ділянок громадянам у приватну власність.

 

*****************************

Упродовж 3 місяців 2019 року до архівного відділу надійшло 193 запити (з них 3 – тематичні),   187 (в т.ч.3- тематичні)  з яких з позитивним результатом.

 

*****************************

Станом на 24 вересня 2018 року до архівного відділу надійшло 352 запити, з них 12- тематичних, 340 з яких з позитивним результатом. Серед звернень, що надійшли до архівного відділу, переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань підтвердження стажу роботи в господарствах, установах району.

*****************************

Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи ліквідованих сільськогосподарських підприємств, що діяли на території району і документи яких дотепер знаходились на зберіганні в сільських радах району.

*****************************

Протягом  1 півріччя 2018 року до архівного відділу районної державної адміністрації надійшло 238 запитів, з них: 17 письмових, 221 - на особистому прийомі. З позитивним результатом надано відповідь на 228 запитів.

Станом на 20 березня 2018 року до архівного відділу надійшло 117 запитів, з них 4 – тематичні. 114 з яких з позитивним результатом.

*****************************

Доводимо до відома! До трудового архіву при Сновській міській раді на зберігання надійшли документи ліквідованих установ, підприємств району: управління держпродспоживслужби у Щорському районі, відкритого акціонерного товариства «Щорське виробниче підприємство «ЗЦМ».

*****************************

За 2017 рік до архівного відділу надійшло 208 звернень, з них 7 – тематичні (запити від іноземців не надходили).  З позитивним результатом - 193. Крім того, надійшло 4 (чотири) запити щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах.

Серед звернень, що надійшли до архівного відділу, переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, про надання земельних ділянок у приватну власність.

З питань соціально-правового характеру архів здійснює особистий прийом громадян у встановлені і доведені  до відома населення дні та години. Графік прийому громадян дотримується. Особистий прийом громадян відбувається у робочій кімнаті начальника архівного відділу.

Всі звернення, які надходять до відділу, виконуються вчасно. Непрофільні запити, що надійшли, одразу ж надсилаються за належністю.

Порядок розгляду звернень окремих категорій громадян (колишніх політичних в’язнів і репресованих, інвалідів ВВВ, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» тощо) здійснюється відповідно до законодавства.

Ще громадяни  можуть звернутися до архівного відділу за телефоном. Громадянам, які звернулись, надається вичерпна відповідь. Нарікань зафіксовано не було.

*****************************

Доводимо до відома! До трудового архіву при міській раді надійшли на зберігання документи таких ліквідованих на території району піприємств: Благодійна організація «Лікарняна каса Щорського району», ДЗ «Лінійна лікарня станції Щорс Південно-Західної залізниці»

*****************************

Упродовж січня-вересня 2017 року до архівного відділу надійшло 167 запитів, з них 5 – тематичні. З позитивним результатом надано відповідь на 162 запити, з негативним та про відсутність документів – 5.

******************************

Станом на 1 серпня 2017 року до архівного відділу надійшло 125 запитів соціально-правового характеру та 5 тематичних запитів, з них:

про виділення земельних ділянок під забудову – 4

про реорганізацію, перейменування установ, підприємств – 3

про обрання депутатами районних рад – 1

про підтвердження трудового стажу для пільгових пенсій – 2

про підтвердження стажу роботи – 45

про перейменування вулиць – 5

про реорганізацію сільськогосподарських підприємств – 3

З 130 запитів, що надійшли до архівного відділу (в т.ч. 5 тематичних) – 124 з позитивним результатом; 2 переадресовані іншим установам.

******************************

Упродовж січня-листопада 2016 року до архівного відділу надійшло 221 звернення, з них 11 – тематичні (запити від іноземців не надходили). Всі звернення, які надходять до відділу, виконуються вчасно. Порушень термінів виконання не було. Непрофільні запити, що надійшли, одразу ж надсилаються (передаються) за належністю.

Надійшло запитів 210 + 11 тем.

Розглянуто звернень, з них:

- для підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах) – 4;

- про заробітну плату -

Направлено за призначенням – 4;

З них з позитивним результатом – 189 + 11 темат.;

Знаходяться на виконанні -

******************************

На сьогодні (12.09.2016) до архівного відділу надійшло 166 запитів ( з них 9 – тематичні), 158 з яких з позитивним результатом.

******************************

Станом на 01 липня 2016 року до архівного відділу надійшло 131 запит (з них 9 – тематичних), 123 ( в т.ч. 9 тематичні) з яких з позитивним результатом.

Серед звернень, що надійшли до архівного відділу переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань невироблення мінімуму вихододнів, даних про прийом та звільнення з роботи, передачу земельних ділянок громадянам у приватну власність.

******************************

Протягом січня – лютого 2016 року до архівного відділу надійшло 65 запитів Всі звернення, які надійшли, виконано.

******************************

Упродовж січня – листопада 2015 року до архівного відділу надійшло 205 звернень, з них 5 – тематичні (запити від іноземців не надходили). Всі звернення, які надходять до відділу, виконуються вчасно. Порушень термінів виконання не було. Непрофільні запити, що надійшли, одразу ж надсилаються (передаються) за належністю.

Надійшло запитів - 200+5 тем.

Розглянуто звернень,

- для підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах - 5

- про заробітну плату - 1

Направлено за призначенням - 4

З них з позитивним результатом – 185+5 темат.

Знаходяться на виконанні -

Тематичні запити:

надійшло - 5

виконано - 5

*******************************

Станом на 1 липня 2015 року до архівного відділу надійшло 129 запитів соціально-правового характеру та 2 тематичних запити, з них:

про виділення земельних ділянок під забудову – 2

про реорганізацію, перейменування установ, підприємств – 5

про обрання депутатами районних рад – 2

про підтвердження трудового стажу для пільгових пенсій – 3

про підтвердження стажу роботи – 92

про розмір заробітної плати – 1

про перейменування вулиць – 5

про нагородження медалями – 0

про реорганізацію сільськогосподарських підприємств – 3

З 131 звернення, що надійшли до архівного відділу (в т.ч. 2 тематичних) – (94 %) з позитивним результатом.

*******************************

Упродовж І кварталу 2015 року до архівного відділу надійшло 84 запити від громадян. Всі звернення виконано.

У 2009 році начальником архівного відділу виконано 837 запитів за зверненнями громадян, з них 30 – тематичних.

Протягом 2010 року до архівного відділу надійшло 246 запитів (з них 11 – тематичні), 233 (в т.ч. 11 тематичні) з яких з позитивним результатом.

У 2011 році надійшло 266 звернень, з них 10 – тематичні, 251 з яких з позитивним результатом.

Упродовж 2012 року до архівного відділу надійшло 170 звернень, з них 10 – тематичні. Тематика звернень:

- виділення земельних ділянок під будівництво – 18;

- про реорганізацію, перейменування господарств району – 4;

- заробітна плата – 5;

- невироблення мінімуму вихододнів, дані про прийом та звільнення з роботи, про обрання депутатом районної ради тощо – 109 (з них 4- для підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах);

- інші звернення –34.

Кількість відповідей на звернення:

- позитивних 157 (з них 10 - тематичні);

- непрофільних – 6 – надіслані для виконання міській та сільським радам, бо саме там зберігаються документи, що дають можливість виконати звернення;

- відсутність даних у документах – 7.



Про звернення громадян станом на 1 жовтня 2014 року

Про роботу із зверненнями громадян у 2013 році